regulamin gwarancji satysfakcji
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin (dalej także: „Regulamin”) określa warunki i zasady akcji promocyjnej prowadzonej pod nazwą: „Gwarancja satysfakcji” (dalej także: „Promocja”), w szczególności warunki uczestnictwa, prawa i obowiązki Organizatora (definicja poniżej) oraz Uczestników Promocji.
2. Organizatorem Promocji jest Cleangang GmbH z siedzibą Kaffeeberg 15, 71634 Ludwigsburg w Niemczech, wpisaną do niemieckiego rejestru handlowego HRB 775597.
3. Niniejszy Regulamin nie wyłącza uprawnień przyznanych Uczestnikom Promocji na mocy powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
4. Udział w Promocji jest dobrowolny i oznacza wyrażenie przez Uczestnika Promocji zgody na warunki i zasady Promocji określone niniejszym Regulaminem.
5. Promocja obejmuje produkty zakupione w sklepie internetowym prowadzonym pod adresem www.cleangang.pl (dalej: Sklep).
II. Cel Promocji
Celem Promocji jest umożliwienie każdemu Uczestnikowi:
1. wypróbowania (przetestowania) Produktów marki Cleangang zakupionych w Sklepie,
2. zweryfikowania ich funkcjonalności oraz
3. uzyskanie informacji w zakresie satysfakcji z użytkowania Produktów, a następnie - w przypadku braku zadowolenia Uczestnika z zakupionych Produktów - umożliwienie Uczestnikowi ich zwrotu.
III. Uczestnictwo w Promocji
Uczestnikiem Promocji może zostać wyłącznie osoba fizyczna spełniająca łącznie wszystkie poniższe kryteria:
1. jest pełnoletnia, tj. ukończyła 18 lat,
2. posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
3. dokona zakupu w Sklepie.
4. Zasady udziału w Promocji
1. Uczestnik Promocji uzyskuje prawo do zwrotu produktu zakupionego w Sklepie, w terminie 30 dni od otrzymania produktu oraz zwrotu równowartości kwoty zapłaconej za zakupiony produkt, w przypadku braku zadowolenia Uczestnika z zakupionego produktu.
2. Uczestnik Promocji może wziąć udział w Promocji wyłącznie jeden raz.
3. Aby wziąć udział w Promocji Uczestnik zobowiązany jest do przesłania zgłoszenia do Biura Obsługi Klienta za pośrednictwem:
- maila [email protected],
- telefonicznie: +48 532 315 056,
- lub przesyłając pisemne zgłoszenie na adres: Cleangang GmbH Biuro Obsługi Klienta, ul. Garbary 67, 61-758 Poznań, Polska.
4. Zgłoszenie powinno zawierać informacje o przyczynach braku zadowolenia z zakupionego produktu. Po odebraniu zgłoszenia Biuro Obsługi Klienta potwierdzi możliwość zwrotu towarów w ramach Gwarancji Satysfakcji w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.
5. Po otrzymaniu potwierdzenia możliwości zwrotu Uczestnik może dokonać zwrotu produktu. Dokonanie zwrotu możliwe jest wyłącznie po uprzednim potwierdzeniu przez Biuro Obsługi Klienta.
6. Promocją nie są objęte następujące grupy produktów: a. Baterie b. Produkty marek innych niż Cleangang
V. Zasady zwrotu
1. Możliwość dokonania zwrotu, zgodnie z niniejszym regulaminem dotyczy każdego produktu zamówionego w Sklepie, który został w całości opłacony.
2. Dokonanie zwrotu jest możliwe także w przypadku otwarcia produktu i rozpoczęcia jego użytkowania przy czym aby zwrot był możliwy, zużycie nie może przekroczyć 1/3 zawartości produktu. W przypadku gdy w ramach jednego zamówienia zostanie zakupionych kilka tych samych lub różnych produktów, dokonanie zwrotu wszystkich produktów objętych tym zamówieniem jest możliwe jeżeli otwarty i użytkowany został tylko jeden z nich.
3. Zwrot pieniędzy nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Organizatora zwracanych produktów. Zwrot pieniędzy nastąpi w formie takiej, w jakiej została dokonana płatność.
4. Koszt związany ze zwrotem produktu (np. koszt przesyłki) obciąża Organizatora. Uczestnik otrzyma od Organizatora opłacony list przewozowy, który posłuży do nadania przesyłki zwrotnej. Organizator nie pokrywa innych kosztów zwrotu produktów.
5. Wysyłka zwracanych towarów realizowana jest na adres Biura Obsługi Klienta w Polsce (61-758 Poznań, ul. Garbary 67/1, Polska).
6. W przypadku gdy w ramach jednego zamówienia Uczestnik dokonał zakupu, który z uwagi na rodzaj, ilość, cenę zakupionych produktów uprawnia go, do otrzymania dodatkowych korzyści takich jak np. rabat związany z całkowitą wartością zamówienia, bonus, dodatkowy darmowy produkt (dalej: Inne Promocje) to jeżeli zwrot choćby jednego produktu z tego zamówienia powodowałby niespełnienie warunków Innych Promocji, stosuje się następujące zasady: a. jeżeli Uczestnik utracił prawo do rabatu wtedy zwracana kwota za produkt zostanie pomniejszona w drodze potrącenia o tę część ceny pozostałych produktów objętych zamówieniem, którą Uczestnik zapłaciłby gdyby nie warunki Innej Promocji, b. jeżeli Uczestnik utracił prawo do bonusu lub dodatkowego darmowego produktu, wtedy zwracaną cenę produktu w drodze potrącenia pomniejsza się o równowartość bonusu lub darmowego produktu.
VI. Postanowienia końcowe
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu w każdym czasie, o czym powiadomi na stronie internetowej Sklepu.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się przepisy prawa polskiego.